شهردار منطقه 6اصفهان خبر داد:
ميدان شهيد قوچاني آماده کاشت فضاي سبز

فضل الله محلوجی با اعلام این خبر، اذعان داشت: پروژه میدان شهید قوچانی یکی از پروژه های مهم این منطقه است که به زودی به بهره برداری رسمی می رسد.
وی در ادامه با تاکید بر این که این میدان بزرگترین میدان شهر اصفهان با وسعت ۱۶ هکتار است، اضافه کرد: اجرای این پروژه هزینه ای  بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال در بر داشته است.
 شهردار منطقه ۶ با اشاره به شروع عملیات خاکبرداری میدان گفت: با توجه به قرار گیری این میدان در بستر شیستی و سنگی خاکبرداری با بهره گیری از سه دستگاه پیکور(سنگ شکن)، ۴دستگاه بیل مکانیکی و ۳۰ دستگاه کامیون در حال انجام است.
وی تصریح کرد: از ابتدای شروع عملیات تعداد ۴۰۰ سرویس نخاله و سنگ از میدان بارگیری شده و پیش بینی می شود تا پایان اجرای عملیات به ۸۰۰ سرویس نیز برسد و پس از تکمیل عملیان خاک برداری، تسطیح و خاکریزی با خاک ملکی و زراعی در دستور کار قرار می گیرد.
محلوجی در پایان با بیان این که پس از تامین آب مورد نیاز نسبت به کاشت فضای سبز میدان با استفاده از گیاهان پوششی اقدام می شود، خاطر نشان ساخت: میدان شهید قوچانی پل ارتباطی بین خیابان های آبشار، روح الامین، دنارت و بزرگراه شهید کشوری می باشد و با اجرای آن، ترافیک در این محور ساماندهی و تردد آسان تر شده است./

۱۳۹۱/۵/۳
نظر شما درباره مطلب بالا

 
زنگنه ۱۳۹۱/۵/۱۸
خواهشمندم به فضاي سبز روبروي ميخكهاي 4 طبقه رسيدگي فرماييد
نام و نام خانوادگي... ۱۳۹۱/۵/۷
خواهشاً فضاي سبز داخل شهرك را نيز پيگيري فرماييد . من ساكن ياس 4 هستم خداوكيلي كارگرهايي كه در پارك شهرك كار مي كنند از تعداد انگشتان دست هم كمتر است . واقعاً متراژ پارك با تعداد كارگران سنخيت ندارد . در ضمن با كوچكترين نسيمي تمام زندگي مردم با خاك يكي مي شود خواهشماً پيگيري فرماييد .
بلوكv3 ۱۳۹۱/۵/۵
به فكر فضاي سبز داخل شهرك هم باشيد فضاي سبز خيلي به شهرك جلوه ميده باتشكر اعضا فاز6
عضو نااميد ۱۳۹۱/۵/۵
چقدر خوب ميشد اجراي محوطه سازي وفضاي سبز شهرك به شهرداري واگذار ميشد اونوقت سريع وتميز وقشنگ وبموقع اماده ميشد مثل همين ميدان شهيد قوچاني و جاده وزير گذر و....
مسلم ۱۳۹۱/۵/۴
سلام لطفا به فضاي سبز داخل شهرك خصوصا اطراف بلوكهايي كه نزديك به اماده شدن جهت تحويل ميباشند مثل E8 و.... نيز توجه نماييد