>>اخبار عمومی
بازديد ئيس سازمان بازرسي کل کشور از محل احداث مرکز همايش هاي بين المللي اصفهان

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه بازدید از محل احداث مرکز همایش های بین المللی اصفهان گفت:
اصفهان بهترین گزینه برای برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد است.
وی با بیان این نکته تصریح کرد هیچ نگرانی در رابطه با برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در اصفهان وجود ندارد و تا کنون هیچ اقدامی در زمینه احداث مرکز همایش های بین المللی در پایتخت انجام نشده است، از اینرو کلان شهر اصفهان که مرکز تمدن و تاریخ برجسته اخیر ماست و دارای آثار معماری بسیار ارزشمند می باشد مناسب ترین گزینه برای این مهم است.

n00055082-r-b-003.jpg

وی در ادامه تصریح کرد: شهرداری این شهر از قابلیت اجرایی بالایی برخوردار است و اجرای پروژه های کلان حاکی از توانایی بالای مدیریت شهری آن دارد.
در ادامه این دیدار معاون عمرانی شهرداری اصفهان اعلام کرد:
مرکز همایش های بین المللی 40 درصد پیشرفت در احداث داشته است.

n00055082-r-b-005.jpg

دکتر علیرضا قاری قرآن در حاشیه این بازدید اعلام کرد پارکینگ های این پروژه تکمیل شده و نصب تجهیزات و تاسیسات پارکینگ های مرکز همایش در حال انجام است و فونداسیون سالن اصلی تمام شده و تا 20روز آینده نصب ستون های اصلی سالن همایش آغاز می شود.

n00055082-r-b-024.jpg

n00055082-r-b-028.jpg

وی در خاتمه بیان کرد: فضای مجموعه همایش همانند فضای میدان امام و سقف های سالن بر اساس الگوی معماری اصفهان قدیم از جمله: مسجد شیخ لطف الله طراحی شده و اجرای این پروژه در 3شیفت کاری و با استفاده از 3هزار نفر در حال انجام است.

n00055082-r-b-029.jpg

۱۳۹۰/۱۱/۲۴
نظر شما درباره مطلب بالا

 
الميرا ۱۳۹۱/۴/۳
سلام اميدوارم حقو زحمت همه ي كسانيكه در اين همايش زحمت ميكشند منصفانه و بموقع پرداخت شه مخصوصا تور ليدرها يا همون سفيران فرهنگي.
نام و نام خانوادگي... ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
سلام اميدوارم باتحويل به موقع فاز6خيردنيا وآخرت نصيبتنا ن بشود همه اميدما اول خداوند بعدهمت شمادرتكميل فاز 6ميباشد
محمد ق. ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
آيااين ساختمان تازمان برگزاري اجلاس سران تكميل مي شود؟
نام و نام خانوادگي... ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
آيااين ساختمان تازمان برگزاري اجلاس سران تكميل مي شود؟
مهدي ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
انشاا...با همين سرعت كه اين كار را انجام ميديد با همون سرعت حتي بيشتر فاز6 آماده بشه كه دعاي خير اعضا همراهتون باشه لطفا تمركز اصلي و اولويت خونه هاي فاز6 باشه باتشكر