>>اخبار عمومی
معارفه سرپرست بانک حکمت ايرانيان

مراسم معارفه ی ریاست سرپرستی بانک حکمت ایرانیان روز یکشنبه مورخ 30/11/90 در سالن 22 بهمن برگزار شد .

DSC_0190.JPG
در این مراسم که فرماندهان محترم پایگاه های نظامی، نمایندگان بانک های استان و سرمایه گزاران  در آن حضور داشتند جناب آقای رحیمی به عنوان سرپرست بانک حکمت ایرانیان منطقه اصفهان معرفی شد و از سال ها زحمات جناب آقای مسائلی قدردانی گردید.

DSC_0213.JPG
امیر اکبری فرمانده محترم مرکز آموزش توپخانه و ارشد نظامی منطقه اصفهان، یزد و چهار محال بختیاری در این مراسم ضمن سپاسگذاری از زحمات جناب آقای مسائلی، گفت: اگر چه بانک حکمت یک بانک جدید بوده و دارای نواقصی می باشد، اما انتظار ما این است که این نواقص وگاه بعضی معایب سیر نزولی داشته باشند و در اسرع وقت برطرف گردند.

DSC_0175.JPG
وی ابراز امیدواری کرد تا اصفهان بتواند بعد از تهران دومین استان کشور باشد که نظامیان شاغل حقوق و مزایای خود را از طریق این بانک دریافت می کنند.
در ادامه مراسم آقای عبدی معاونت محترم امور شعب بانک حکمت ایرانیان اظهار داشت هدف از تشکیل این بانک خدمت رسانی به عزیزان آجا و بر طرف نمودن نیازهای مالی این عزیزان می باشد.وی در ادامه افزود گر چه کاستی هایی داریم اما امید است که بتوانیم سیر صعودی خود را طی نماییم و از پتانسیل هایی که هم بانک و هم آجا دارد کمال استفاده را ببریم.
آقای رحیمی ضمن دریافت حکم انتساب خود گفت: تمام تلاش خود و همکاران را بکار خواهیم گرفت تا بتوانیم با انجام برنامه هایی از قبیل: تقویت زیر شاخه ها ،تقویت نیروی انسانی ،تنوع و نوآوری در محصولات بانک ،ایجاد فرصت های جدید و توجه به پرسنل و نیازهای آنها،بیشتر از قبل در خدمت اعضاءمحترم و مشتریان عزیز بوده و تمام نیازهای آنها را برآورده سازیم .

DSC_0225.JPG
در پایان مراسم سرهنگ آقایی،مدیر عامل شرکت عمران ابشار اسپادانا در سخنان کوتاه خود بانک حکمت ایرانیان را حکمت و حمتی دانست که در متن فرمان مقام معظم رهبری شکوفا شده است. وی در ادامه افزود که 51 درصد از این بانک متعلق به خود نظامیان است و رشد وترقی آن با رشد مالکیت همه ما امکان پذیر خواهد بود و باید همه از آن حمایت کنیم .

۱۳۹۰/۱۲/۲
نظر شما درباره مطلب بالا

 
دوستدار كليه اعضاي كوي آبشار ۱۳۹۰/۱۲/۴
مي دانيم كه نام رسمي مجتمع، آبشار اسپادانا است و نهايتا بايد در نام گذاري مرسوم شهرداري نام كوي آبشار استفاده شود خود اين نام با توجه به محل در اعتبار و قيمت موثره و اعضاء هم به آن متمايل اند آنچه مهم است اينكه در تعامل با شهرداري هر چه زودتر اين نام تصويب و در كليه نقشه ها و تابلوها وارد شود