>>asd
سبزترين ساختمانهاي دنيا

سبزترین ساختمانهای دنیا را تماشا کنید
تصاویر دیدنی آخرین مرز طراحی زیستی
 
ساختمانهای آینده نگاهی عمیق به طراحی زیستی و استفاده از گیاهان دارند از این میان، دیوارهای سبزی که دما و هوای محیط را تنظیم می کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، دیوارهای سبزی که نفس می کشند، محیط را تصفیه و دما را تنظیم می کنند. این آخرین مرز از طراحی زیستی است.
هر روز در نقاط مختلف دنیا بر تعداد پروژه هایی که در آنها گیاهان در ساختار داخلی ساختمانها نقش کلیدی ایفا می کنند افزوده می شود.
این گیاهان نه تنها از نظر زیبایی شناختی ساختمان اهمیت دارند بلکه قادرند همانند فیلتر طبیعی هوا عمل کرده و دما و رطوبت را تنظیم کنند.
بعضی از این پروژه ها از جمله ساختمان "دیوارهای زنده" در مادرید، کپنهاگ و آکلند به واقعیت تبدیل شده اند درحالی که ساختمانهای متحولانه تری هنوز در مرحله ساخت قرار دارند.
از جمله مهمترین این ساختمانهای آینده می توان به "تراسهای بیروت" (Beirut Terraces ) در پایتخت لبنان، "مسکن زیستی" (eco-housing ) در نانجینگ چین و "خیابان عمودی" (vertical street) در ملبورن اشاره کرد.
"خیابان عمودی" در سال 2014 به اتمام می رسد. سراسر سطح هر یک از 6 طبقه این ساختمان یک باغ واحد را می سازند. داخل این باغها درختانی کاشته می شوند که طول آنها می تواند حداکثر به 10 متر برسد.

Untitled-1.jpg

12.jpg
پروژه "خیابان عمودی" در ملبورن



dsd.jpg

daz.jpg
پروژه "مسکن زیستی" در نانجینگ



qa.jpg

as.jpg
"تراسهای بیروت" در بیروت



za.jpg

da.jpg
هتل "آسمان زیبا" در منطقه "کرستاد" در کپنهاگ



sa.jpg
"دیوارهای زنده" در شرق "بریتومارت" در آکلند
۱۳۹۰/۳/۲۲
نظر شما درباره مطلب بالا

 
نام و نام خانوادگي... ۱۳۹۰/۱۲/۷
با سلام.خيلي جالبه لطفا مطالب معماري سايتتون رو افزايش بديد.با تشكر