اخبار>>اخبار عمومی
راه اندازي سامانه دريافت ريز پرداختها

اعضای محترم فاز 6 مجتمع بزرگ آبشار (پروژه شهید کشوری)
سلام،
شرکت عمران آبشار اسپادانا به منظور سهولت اعضاء در دسترسی به ریز پرداخت های خود اقدام به ایجاد سامانه دریافت ریز پرداخت ها در سایت شرکت (www.omran-abshar.ir) نموده است.

شما برای ورود به صفحه ی ریز پرداخت های خود نام کاربری و رمز عبور را از طریق پست دریافت خواهید کرد. در این خصوص موارد زیر جهت بهره برداری به اطلاع شما می رسد؛

1. پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور، شرکت به صورت حضوری یا تلفنی پاسخگوی سوالات شما در خصوص اطلاع از ریز پرداخت ها نخواهد بود و شما تنها از طریق این سامانه خواهید توانست به ریز پرداخت های خود دسترسی پیدا کنید.

2. در زمان انتخاب واحد، تحویل واحد و تسویه نهایی، از طریق این سامانه ریز پرداخت ها به شما اطلاع داده خواهد شد.

3. در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات و یا پرداخت ها می توانید از طریق همین سامانه مراتب را به شرکت اطلاع داده و یا با در دست داشتن مدارک لازم و مراجعه به شرکت نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

4. نام کاربری و کلمه عبور مختص شما بوده و تنها از این طریق به سامانه ریز پرداخت ها دسترسی خواهید داشت، لذا رعایت نکات زیر در این امر ضروری است :

   - پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور سریعاً به سایت  www.omran-abshar.ir مراجعه و نسبت به تغییر آن اقدام نمایید.
   - در صورت مفقود شدن رمز عبور و نام کاربری خود مراتب را به شرکت اطلاع دهید.
   - نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.
  -در صورت عدم رعایت نکات ایمنی، شرکت هیچگونه مسولیتی در قبال حفظ اطلاعات ریز پرداخت های شما بر عهده نخواهد گرفت.

5. این سامانه به صورت هفتگی به روز رسانی خواهد شد، لذا پس از واریز هرگونه وجه به حساب شرکت می توانید پس از یک هفته جهت مشاهده ی ثبت واریز خود به سامانه مراجعه نمایید.

6. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از چگونگی عملکرد این سامانه به سایت  www.omran-abshar.ir و یا با شماره 6291266 تماس حاصل فرمایید.



چگونگی ورود به سامانه دریافت ریز پرداخت ها و نحوه استفاده از آن

در ابتدا بعد از ورود به سایت  www.omran-abshar.ir روی گزینه فارسی سایت کلیک نمایید.
 
3.jpg

سپس پس از ورد به قسمت فارسی سایت عمران آبشار روی شکل زیر و یا اینجا  کلیک نمایید.

1.jpg
 
با کلیک روی گزینه بالا به قسمت ورود نام کاربری و رمز عبور داخل می شوید.

 
4.jpg

سپس داخل مستطیل سفید رنگ اولی نام کاربری ارسال شده از طرف شرکت را وارد نموده و سپس در مستطیل پایینی رمز عبور را وارد نمایید.

 
5.jpg

سپس روی دکمه مشاهده وضعیت پرداختها کلیک نمایید تا اطلاعات و ریز پرداختهای شما نمایان شود.
 
6.jpg

مهمترین عمل در ابتدای ورود شما به سامانه ریز پرداختها تغییر رمز عبورتان می باشد.

7.jpg
بعد از کلیک کردن بر روی گزینه تغییر کلمه رمز صفحه زیرین مشاهده می شود.

8.jpg

در این صفحه در مستطیل اول رمز قبلی خود را وارد نمایید، در مستطیل دوم رمز جدید را وارد نمایید و در مستطیل سوم رمز جدید وارد شده را تکرار نمایید و سپس کلید تغییر رمز را کلیک نمایید. پیام تغییر رمز با موفقیت انجام شد برای شما به نمایش در می آید و وارد صفحه ی ورود نام کاربری و رمز عبور می شوید.

 
9.jpg

پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور جدید همانند مراحل قبل اطلاعات و جدول ریز پرداختهای شما برایتان به نمایش درخواهد آمد.

10.jpg
 
در این صفحه شما می توانید ضمن مشاهده اطلاعات مربوط به قرارداد خود و ریز پرداختها با کلیک بر روی دکمه پرینت از این صفحه یک نسخه چاپی دریافت نمایید.
 



در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در اطلاعات این صفحه شما می توانید مراتب را از طریق همین سامانه و یا مراجعه به شرکت عمران آبشار نسبت به رفع آن اقدام نمایید .



۱۳۹۰/۹/۱
نظر شما درباره مطلب بالا

 
R.T ۱۳۹۰/۹/۲۴
سلام لطفا تاریخ ونحوه انتخاب واحدها را و ارزش هر واحد در هر بلوک نسبت به دیگر واحدها و بلوکها و امتیازات هربلوک را نسبت به بلوکهای دیگر مشخص نمایید از زحمات و تلاش شما تشکر و قدردانی می نماییم البته اونی که باید اجر بدهد وقدردانی کند به وقتش اجرومزد هرکس رامیدهد
رادوند ۱۳۹۰/۹/۲۴
با سلام کسانی که نقل مکان داشته اند چگونه میتوانند نام کاربری را دریافت کنند
ابراهیم نیا ۱۳۹۰/۹/۲۳
سلام خسته نباشید لطفا مشخص گرددوام مسکن مهر در چه مرحله ای است
پژمان گودرزی ۱۳۹۰/۹/۲۱
با تشکر از این همکاری تنگاتنگ...واطلاع رسانی به روز شما. چنانچه مانده پرداختها و مبلغ وزمان پرداختهای بعدی هم لحاظ گردد...مشترکین جهت پرداختها با شما هماهنگ تر عمل خواهند کرد و به نوعی در امور تسهیل بیشتری خواهیم داشت.
صابرعلي انصاري ۱۳۹۰/۹/۱۸
سلام باتشكر از زحمات شما لطفا امتياز مشتركين را اعلام و نسبت به ديگر مشتركين مشخص نمائيد و آدرس جديد مشتركين را از طريق اين سامانه يا پيامك و يا حضوري بگيريد چون خيلي آدرس ها عوض شده
محمد پور ۱۳۹۰/۹/۱۷
با تشکر از برنامه ریزی مسئولین محترم . امید است پس از سال ها انظار بتوانیم یه نتیجه برسیم. مشخص فرمائید کد کاربری و رمز عبور را به کدام آدرس ارسال خواهید داشت با توجه به اینکه تعدادی از افراد محل سکونتشان تغییر یافته .منجمله خود من .
حمید ۱۳۹۰/۹/۱۷
با سلام و خسته نباشید با تشکر از برنامه جدید انشاا... که مفید واقع بشود اگر مانده بدهی هم اطلاع داده شود بهتر میشود برای واریز ان برنامه ریزی کرد با تشکر
نام و نام خانوادگی... ۱۳۹۰/۹/۱۷
از زحمات شما متشک هستیم لطفا به سوات پاسخ دهید . وایمیل شرکت را اعلام کرده . تا راحتر سوالات خود را مطرح کنیم وشما جواب بدهید
منصور ۱۳۹۰/۹/۱۷
دریافت وام برای پروژه در چه مرحله ای است؟
مهشید حاجی حیدری ۱۳۹۰/۹/۱۷
لطفاً وضعیت افراد (اعم از اینکه چقدر دیگر باید پول و در چه زمان هایی پرداخت نمایند، آیا وام مسکن شامل وی می شود، آیا هدیه رهبری شامل وی می شود، و ...) مشخص نمایید.
نام و نام خانوادگی... ۱۳۹۰/۹/۱۳
لطفا موقعیت فاز6رابرروی نقشه ی شهرک نشان دهید
نام و نام خانوادگی... ۱۳۹۰/۹/۱۳
از تعبیه سامانه مذکور تشکر می شود، لطفاً وضعیت افراد (اعم از اینکه چقدر دیگر باید پول و در چه زمان هایی پرداخت نمایند، آیا وام مسکن شامل وی می شود، آیا هدیه رهبری شامل وی می شود، و ...) مشخص نمایید.
محسن ۱۳۹۰/۹/۱۳
با سلام ایجاد سامانه کاری زیبا ، به جا ، به موقع و هوشمندانه است . به نظرم این اقدام نشانه ای از عمق نظم ، مسئولیت پذیری و سبک مدیریت ارزنده شماست. به عنوان یکی از اعضا فاز شش از زحمات مدیریت و کلیه کارکنان شرکت عمران تشکر و قدر دانی می نمایم .
نام و نام خانوادگی... ۱۳۹۰/۹/۱۲
لطفا مبالغی هم که باید پرداخت بشه و هنوز مشترک پرداخت نکرده رو هم در همین سامانه اعلام کنید تا هر کسی بدونه چه مبلغی باید پرداخت کنه و برای پرداختش اقدام کنه. یا حد اقل به صورا خبر اعلام کنید کلیه مبالغی که برای فاز 6 باید پرداخت بشه چه مبالغی هست تا هر کس خودش مقایسه کنه و کسری پرداخت رو جبران کنه. با سپاس
صفري ۱۳۹۰/۹/۹
با سلام براي اعضاي فاز 7 چه زماني اين سامانه قابل دسترسي مي گردد؟ براي دريافت نام كاربري نياز به تقاضاست يا براي كليه اعضا با پست ارسال مي گردد؟