اخبار>>اخبار عمومی
پرداخت قسط اول متراژ مازاد انتخابي اعضا تا 20/11/90 تمديد شد.

اعضایی که متراژ مفید واحد انتخابی آنان بیش از 110 متر می باشد می بایست حداکثر تا تاریخ 90/11/20 نسبت به تسویه نیمی از ما به التفاوت متراژ انتخابی خود اقدام نمایند در غیر اینصورت امتیاز واحد مسکونی از عضو منفک شده و در لیست انتخاب واحد مرحله دوم انتخاب واحد فاز 6 قرار خواهند گرفت. شایان ذکر  است اعضا می بایست بابت نیم دیگر بدهی خود یک فقره چک تا تاریخ 90/12/5 به شرکت تحویل دهند.
به اطلاع می رساند واحدها پس از پرداخت قسط دوم (وصول چک)در پرونده اعضا ثبت نهایی خواهد شد.

- این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

- شماره حساب 0201639662002 سپهر نزد بانک صادرات بنام شرکت عمران آبشار اسپادانا جهت واریز مبالغ اعضا اعلام می گردد.

- اعضا می بایست پس از واریز مبلغ مورد نظر اصل فیش واریزی را به مدیریت امور متقاضیان جهت درج در پرونده تحویل دهند.

- اعضایی که امکان مراجعه حضوری ندارند می توانند اصل فیش را از طریق پست برای شرکت ارسال نمایند و مراتب را بصورت تلفنی به امور متقاضیان اطلاع دهند.

- هزینه مابه التفاوت متراژ انتخابی به هر میزان که باشد می بایست به حساب شرکت واریز گردد.

- عضو گرامی در صورتی که نسبت به انتخاب خود معترض هستید می توانید مورد «درخواست بررسی» خود را در سایت شرکت ثبت کرده تا پس از بررسی، نتیجه نهایی به شما اعلام گردد. درخواست بررسی در پایین صفحه ریز پرداخت اعضا قابل دسترسی است.

-اعضا برای اطلاع از نتیجه بررسی نهایی خود می بایست شماره تلفن و یا آدرس ایمیل خود را در درخواست خود عنوان کنند.

- از آنجایی که تعدادی از اعضا تمایل به تعویض واحد خود دارند و به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی و پیشگیری از بروز خسارت وضرر وزیان برای اعضا شرایط تعویض به شرح زیر اعلام می گردد.

اعضایی که تمایل به تعویض واحد خود با عضو دیگری را دارند می توانند آمادگی خودرا از طریق سایت ویا به صورت مکتوب به شرکت اعلام نمایند تادرصورت امکان ،شرایط معاوضه فراهم گردد.

شایان ذکر است شرکت تعهدی در راستای تعویض واحد اعضا ندارد وتنها به منظور رفاه اعضا ودر صورت ایجاد شرایط مطلوب اقدام خواهد کرد.
آخرین زمان برای اعلام واحدها 90/11/15 خواهد بود

در صورتی که تا تاریخ 90/11/15 از طرف شرکت تماسی با شما برقرار نگردید به منزله ثبت واحد اعلام شده به نام عضو خواهد بود و اعضا می بایست نسبت به پرداخت بدهی خود و انجام تعهدات مندرج در قرار دادهای خود اقدام نمایند.

در صورت عدم مراجعه و پرداخت مبالغ متراژ مازاد، واحد عضو به نام آنان ثبت نخواهد شد و اعضا برای انتخاب واحد مرحله دوم فاز 6 که در سال آینده و در بلوک های جدید فاز 6 انجام خواهد شد معرفی می شوند

۱۳۹۰/۱۱/۱۵
نظر شما درباره مطلب بالا

صراق ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
فقط اسم اعتراض آورديد، دهن مردم را ببنديد،يعني هيچ كس تمايل به تعويض واحدهاش نداشت.تمام واحدهاي خوب رابراي خودتون برداشتيد،دسترسي انتخاب را بستيد،هر چي ته مونده بود ،اجازه انتخاب داديد، انتخاب واحد هم اينترنتي كرديد،راحت بتونيد خودتون تصميم بگيريد.آخرتي هم هست!
برات پور ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
هر واحدي كه خوب بود خودتون واسه خودتون انتخاب كرديد . ديوار كوتاه تر از ما هم كه نبود. اگه ميتونستيد يه گاراژ يا انباري رو واسه من انتخاب ميكرديد. واقعا واسه شما كه دم از مسلموني ميزنيد متاسفم
سيد مجتبي طباطبايي ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
فيش اضافه متراز را برايتان پست سفارشي كردم در تاريخ 13/11/90
هادي دولابي ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
باسلام لطفا نقشه واحدهاي فاز 6 را مثل زمان انتخاب واحد در سايت قرار دهيد تا هر عضو بتواند نقشه واحد ثبت شده به اسم خور را ببيند
نام و نام خانوادگي... ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
اونايي كه متراژ كمتر از 110 متر دارند تكليفشون چيه؟
محمد 1001 ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
ايا منظور از ارايه چك تا تاريخ 15/12/90 اين است كه سررسيد چك به تاريخ فوق باشد ياخير .در ضمن آقايان مثل اينكه فراموش كرده ايد با تعدادي حقوق بگير طرف هستيد نه دلال دلار ،كه در عرض يكماه بتوانيم چندمليون به شركت پرداخت كنيم . رعايت كنيد.
hasan ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
سلام - چرا نقشه هاي بلوك ها را از روي سايت برداشتيد. نكنه مبخواين تغيير بدين !!!!!!!!!!!
رضا ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
چرا در مورد تحويل فازهاي 4 و 5 اطلاع رساني نمي كنيد يادتون رفته ؟؟؟؟؟؟؟
ali ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
با سلام واحد 116 منري در بلوك M دارم - آيا كسي تمابل له نعويض با واحدهاي v2 , v3 , u2 ,u4 طبقه 8 به بالا و حدود 116 منر دارد ؟
رضا ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
منظور از پرداخت بدهي همان مابالتفاوتي است كه قرار شد وام داده شود ....... پس شما كه اينقدر زحمت كشيديد يكباره تكليف وام را هم يكسره كنيد . متشكرم
نام و نام خانوادگي... ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
باسلام من نصف مابه تفاوت راريختم به حساب اصل فيش را پست ميكنم اشكالي نداره چك را چندروز ديگه بيارم تحويل بدم ؟
saeed ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
با سلام بنده 50 درصد نقد و 50 درصد را چكي پرداخن نمودم ( بابت اضافه متراژفاز 6 ) و لي هنوز در سامانه ثبت نشده است. آيا مشكلي وجود دارد ؟
حميد ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
با سلام آيا امكان انصراف پس از پرداحت نقدي و چكي مازاد متراژ وجود دارد ؟
محسن دادگستر ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
تمايل به تعويض واحد6در بلوك Q3B با يك واحد در بلوك O2يا U3دارم
نام و نام خانوادگي... ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
درموقع پرداخت زمان براتون خيلي مهم است ولي زمان تحويل وهم نيست
محمدداوري ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
سلام واحد اينجانب 110.76ميباشد آيا من هم شامل متراژ مازاد ميشوم وبايد بشركت مراجعه كنم؟ ممنون.