اخبار>>اخبار عمومی
معاون عمراني شهرداري اصفهان در جمع خبر نگاران عنوان کرد

معاون عمرانی شهرداری اصفهان در جمع خبر نگاران عنوان کرد :
معاون عمرانی شهرداری اصفهان در اولین نشست خبری خود در سال جاری با اشاره به اینکه امسال همانند سالهای گذشته پروه های شاخص در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم تا پایان سال جاری تمامی پروژه ها طبق برنامه زمان بندی شده به نتیجه برسد افزود: یکی از پر حاشیه ترین پروژه ها ساخت سالن اجلاس در اصفهان بود که از سال 89 این کلانشهر به دلیل ویژگی های خاص درگیر این مساله شد و به جهت مواردی چون نامیدن اصفهان به عنوان پاییتخت فرهنگ ایران  و وجود جاذبه های مختلف سالن اجلاس به اصفهان محول شد و تا کنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی را پشت سر گذاشته است.

13900826_17_jomhori_islami_shahrestan_0004_1.jpg

علیرضا قاری قرآن ادامه داد : مرکز همایش های بین المللی در 50 هکتار زمین با کلیه امکانات رفاهی در حال ساخت است که ساخت هتل 5 ستاره و مجموعه تجاری – خدماتی در کنار این مجموعه ساخته می شود.
قاری قرآن با اعلام اینکه 5/1 سال زمان تعریف شده برای ساخت این پروژه است خاطر نشان ساخت : بحث تحریم ها در سال گذشته باعث شد که تا حدودی در پیشرفت این پروژه رکود ایجاد شود اما خوشبختانه امروز مراحل طراحی این طرح بیش از 90 درصد پیشرفت داشته و بخشهای اجرایی نیز حدود 27 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی با تاکید بر اینکه این پروژه با وجود تمام محدودیتها و ابعاد بزرگی که دارد از پروژه های اصلی سال 91 به حساب می آید افزود:
این پروژه پس از احداث جزء یکی از آثار ماندگار برای شهر اصفهان به شمار می آی
د.

۱۳۹۱/۲/۳
نظر شما درباره مطلب بالا

 
نام و نام خانوادگي... ۱۳۹۱/۲/۱۴
كنسل شدن ساخت سالن اجلاس صحت دارد؟
نام و نام خانوادگي... ۱۳۹۱/۲/۱۴
اجراي اين پروژه در شهر زيباي اصفهان كه مظهر زيبايي هاست براي هر ايراني غرور آفرين مي باشد
عضو فاز6 ۱۳۹۱/۲/۴
اين خيلي خوبه ولي به شرط اينكه تو پيشرفت وساخت وساز فاز6 تأخير نيفته.....خونه دار شدن مردم مهم تره....تشكر
محمود ۱۳۹۱/۲/۳
آقا . من در تاريخ 31/1/91 به سازمان عمران رفتم گفتند كه سالن اجلاس كنسل شده و به جاي آن براي نمايشگاه بين المللي اصفهان سالن را مي سازند و از هتلهاي روبروي مجموعه هاي Q خبري نيست آيا اين خبر صحت دارد