اخبار>>اخبار عمومی
متعهد شدند:
اجراي تأسيسات زيربنايي فازهاي 4 و5 تا چهار هفته ديگر

متعهد شدند:
اجرای تأسیسات زیربنایی فازهای 4 و5 تا چهار هفته دیگر

بر اساس مصوبات جلسه روز جمعه 13 آبان ماه سال جاری که با حضور مدیر عامل و تمامی معاونین و مدیران شرکت عمران آبشار برگزار شد مقرر گردید آقایان مهندس نظری و مهندس محمدی ظرف مدت چهار هفته نسبت به برقراری تاسیسات و انشعابات بلوک های E10,E11,E13 و E25 تا E32 اقدام نمایند.
این جلسه به منظور بررسی و حل مشکلات مربوط به فازهای 4 و 5 پروژه شهید کشوری برگزار گردید. در این جلسه ضمن بررسی مسائل و راه کارهای لازم ، شیوه های تعامل با سازمان های مربوطه نیز مورد بررسی قرار گرفت.
اتصال آب و گاز شهری به بلوک های  آماده ی فازهای 4 و 5 مجتمع بزرگ آبشار یکی از مشکلات اعضای این مجتمع بود که شرکت مجدانه در راستای رفع آن اقدام نمود.برقراری این انشعابات به دو بخش اجرایی تقسیم میشود. بخش نخست که شامل تهیه نقشه های لازم، حفاری، لوله گذاری، ساخت ایستگاه های مورد نظر و تجهیز ایستگاه ها می باشد، بر عهده شرکت عمران آبشار بوده و به تمامی انجام شده است. بخش دوم مربوط به تجهیزات و توان سازمان های مربوطه می باشد که با توجه به مشکلات پیش آمده برای این سازمان ها متاسفانه به تعویق افتاد و منجر به نارضایتی برخی از اعضای محترم گردید.
خوشبختانه به دنبال پیگیری های لازم آب، برق و گاز بلوک های تحویلی F و G   برقرار شد.
سرهنگ آقایی به منظور جلوگیری از بروز موارد مشابه در زمان تحویل دیگر بلوک های این مجموعه آقایان نظری (برق) و محمدی(آب و گاز) را موظف کردند طی چهار هفته از زمان برگزاری جلسه نسبت به انجام تمامی امور مربوط به تاسیسات بلوک های مذکور اقدام نمایند و در صورت عدم اجرا بایستی که شخصا پاسخگو باشند.
مهندس نظری و مهندس محمدی که از همکاران پرتلاش این مجموعه می باشند علی رغم مشکلات مجموعه متعهد گردیدند این مهم را به انجام برسانند.
امید است با تلاش تمامی خدمت گزاران در این شرکت شاهد رضایت اعضا و شکوفایی این پروژه عظیم ملی باشیم
اعضای محترم برای دریافت اطلاعات بیشتر از روند اجرایی می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند.

مهندس نظری (برق):09132186557
مهندس محمدی (آب . گاز):09132120132

۱۳۹۰/۸/۱۷
نظر شما درباره مطلب بالا

رضا ۱۳۹۰/۸/۲۷
درود بر شما خواهشمندم با دادن 2 شماره تلفن از آقایان نظری و محمدی مسئولیت در امر پیگیری بر ساخت و ساز رو از سر خو باز نکنید و همچنان مسرانه پیگیر کار این 2 عزیز باشید ممنون
مظاهری ۱۳۹۰/۸/۲۲
با عرض سلام خوبه که جلسه ای گذاشته شده و مشکلات رو بررسی کردن. من یکی از واحدهای E13 رو دارم که گفته شده تا 2 ماه دیگه تحویل میدن. امیدوارم اینجوری باشه در غیر اینصورت باید سر به بیابون بذارم.
نام و نام خانوادگی... ۱۳۹۰/۸/۲۲
با توجه به مشكلات وتاخيرهايي كه در رابطه با تاسيسات زير بنايي وانشعابات مربوط به بلوكهاي قبلي پيش امد خواهشمنديم كه در مورد بلوكهاي ديگر فاز 5 از جمله E5-E4 هم اين مهم را به انجام برسانيد تا در موقع تحويل بلوك دوباره مردم منتظر تاسيسات و انشعابات ان ان هم براي مدتهاي طولاني نباشند و همچنين نيازي به حفاريهاي مجدد وتخريب خيابانها و معابر براي اين امر نباشيم و به طور خلاصه از دوباره كاري جلوگيري شده و كار سرعت عمل بيشتري بگيرد ومن الله توفيق
رضا ۱۳۹۰/۸/۲۱
درود بر شما خواهشمند است نسبت به برطرف کردن مشکلات فاضلاب اقدامات جدی صورت بگیرد ممنون
نام و نام خانوادگی... ۱۳۹۰/۸/۲۱
سلام ايا واقعن انجام اين امور توسط ارگانهاي مسئول اين همه وقت گير بوده است ؟ اگر اين طور است چرا زودتر اقدام نشده ؟ و تاكي قرار تحويل باقيمانده فاز 4 و 5 زمان بر است؟ به هر حال از تلاش كساني كه واقعا زحمت مي كشند قدر داني مي كنيم در ضمن جواب سوالها و مطالب نوشته شده را در همان قسمت اعلام فرماييد . جدول تحويل بقيه بلوكهاي فاز 4 و 5 را نيز قيد فرماييد
رستمی ۱۳۹۰/۸/۲۱
پس اگر خدا بخاد بلوک ها را تا چهار هفته دیگه تحویل میدن
سام ۱۳۹۰/۸/۲۱
با عرض سلام و خسته نباشيد چرا e29 پيمانكار مشغول كار نيست؟
محمدی ۱۳۹۰/۸/۲۱
با سلام در اینجور مواقع بایستی شخص مدیر عامل جوابگوی مردم باشد و نه آقای محمدی و نظری!!!